Wednesday, October 15, 2014

KULIT SIHAT DENGAN SET KECANTIKAN BUDGET SHAKLEE

Assalamualaikum..

Setelah 2 bulan bercuti pantang, now dh masuk kerja.Aduih memang rasa malas memanjat-manjat dalam diriku.

Dalam masa 2 bulan tu saya memang konsisten ambik set berpantang Shaklee which is dalam set tu ada include ESP dan vitamin C sustained Released.

Set Kecantikan bajet Shaklee - ESP + Vitamin C

I like!!!opps ade yg tegur muka nampak berseri dan lebih cerah.Memang tak rugi ambik set berpantang Shaklee.Ade include Set Kecantikan pulak tu.

ESP adalah minuman protein dari sumber soya.Shaklee yang pertama kat dunia buat benda ni.Protein ni adalah makanan untuk sel kita.Muka yang kusam tu salah satunya disebabkan pengumpulan sel-sel yang tidak sihat.ESP aka protein superb ni akan menjadikan sel badan menjadi baik  dan kurangla pengumpulan sel-sel yang nakal itu.

Jika sel badan kita diberi sumber mknn yang berkualiti,maka badan kita juga sihat.Anda takkan tukar yang lain dah.Memang jatuh hati dengan ESP.Makanya kulit saya yg kering tu dh gebu.Dulu macam-macam saya cuba..

Vitamin C pulak memang tak dihasilkan sendiri oleh tubuh kita.Saya kurang makan buah.Jadi memang smart choice ambik vitamin c Shaklee sebab ia unik.Setiap jam 100 mg vit c akan dilepaskan.Sebiji Vitamin C Shaklee 500 mg. Saya ambil 2 biji je..jd sepanjang 10 jam badan saya kekal ada vitamin c supply.Perlu ingat,vitamin c ni vitamin larut air.70% badan kita terkandung air.Jadi ia takkan tersimpan lama.Tu sebab penting untuk membekalkan vitamin c ini secara berterusan. Ia penting untuk pertahanan badan dan merangsang penghasilan kolagen untuk tubuh.

Hasilnya kulit comey dan molek :-)

Jom jom contact saya.Saya COD Kuantan..

Juliana Matsah
0176937404

No comments:

Post a Comment