Tuesday, September 2, 2014

CARA MAKAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum semua..Syukur padaNYA hari ni saya dah 27 hari berpantang. Semestinya saya pilih berpantang dengan produk Shaklee kali ni. Yela, untuk dua anak sebelum ni saya ambil jamu..itu pun setelah sebulan berpantang.Bukan ape..anak2 saya kuning.ade juga try2 makan.Terus melompat ke bintang tahap kuning anak. Sebenarnya ia bergantung pada individu ye. Bukanlah jamu xbagus ye. Cuma kali ni saya nak tengok bezanya dengan produk vitamin semulajadi Shaklee.

Saya ambil full Set Berpantang Shaklee..Vitalea, Vitamin C SR, B Complex, Zinc, Ostematrix, ESP.  Nak tahu lebih lanjut?saya dah ulas <DI SINI> . Untuk kesan yang baik cara makan pun kene la betul ye kawan-kawan. Nanti takla membazir. 




          JADUAL PEMAKANAN SET BERPANTANG SHAKLEE VITAMIN  TAB
www.smartvitamin.blogspot.com
PAGI
SUBUH - perut kosong Zinc Complex 1 biji
Sebelum sarapan  ESP 2 sudu besar
1 jam lepas sarapan B Complex 1 biji
TENGAHARI
Lepas lunch Vitamin C SR 1 biji
Lepas lunch Vitalea 1 biji

Jangan lupa, MESTI minum air sekurang-kurangnye 3 liter sehari!!!


Saya dan ramai lagi pengguna puas hati sebab dengan set ni tak perlu kita tunggu sebulan berpantang baru nak makan. Hari pertama dah makan. Set berpantang Shaklee tidak menyebabkan Jaundis. Tak sanggup la kan nak duk ulang2 spital. Bahaya tau jaundis ni.
Mak mertua saya bagitau, orang dulu2 kurang pendedahan tentang breastfeed. Ramai antara diorang tak breastfeed sebab hari ke tiga pantang dah makan jamu. Nak jaga badan. Tapi sekarang lain. Jadi kita dah ada ilmu dan dah tau, elakkan mana perlu. Nak SLIM lepas bersalin??? Boleh sangat.  Jangan terkejut, susu badan meriah.


Saya??Oh sekarang luka memang dah lama baik. Tak stress, boleh urus anak-anak, memasak, mengemas. Bertenaga..susu badan Alhamdulillah banyakkk. Badan pulak sudah slim. Oishh dah berjalan kesana sini dah..hihihi. Bikin gila kalau sepanjang masa memerap dalam rumah. Cuma sentiasa berhati-hati la.
Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan Set berpantang shaklee ni. COD area Kuantan. Saya boleh pantau anda dari A to Z. 


Shaklee Independent Distributor yang sah : JULIANA BINTI MATSAH
COD within Kuantan area, dan penghantaran keseluruh dunia.
Whatsapp or call me at 0148222310 - 24 HOURS.



No comments:

Post a Comment