Sunday, May 11, 2014

CARA MAKAN SET KEHAMILAN SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ni nak kongsi cara makan SET KEHAMILAN SHAKLEE..ia amat lah mudah.


SET KEHAMILAN SHAKLEE

Ini caranya ye :-

*Lepas (SARAPAN) - ESP& VITALEA

*Lepas (MAKAN TENGAHARI) - B COMPLEX, VITAMIN C DAN OMEGA

*Lepas (MAKAN MALAM)-OSTEOMATRIX

Saya memang suggest sangat makan Osteomatrix waktu malam. Penyerapan Kalsium bergantung kepada berapa kerap kita buang air kecil. Waktu malam kita kurang ke tandas. Tubuh lebih mudah serap banyak Kalsium :-)


Oh ya, kalau dah makan Vitalea, anda tak perlu lagi makan supplement lain seperti OBIMIN dan yang hospital supply. Ia sudah mencukupi untuk anda. Kalau anda ada minum segelas susu (200 ml) sebelum tidur, sudah memadai makan hanya 2 biji pil Osteomatrix. Ia sudah cukup untuk keperluan Kalsium anda ye. Nak tahu berapa banyak Kalsium yang anda perlukan?KLIK SINI.

Ok, nak tunjuk gak semula set kehamilan Shaklee.

Ini yang Basic. Disyorkan untuk peringkat trimester pertama.
SET KEHAMILAN SHAKLEE



Kemudian ini Set kehamilan Shaklee Premium. Ia disyorkan untuk peringkat Trimester ke dua dan ke tiga. Terdapat add onn OmegaGuard dan Energizing Soy Protein (ESP).
SET KEHAMILAN SHAKLEE



Nak tahu dengan lebih jelas tentang kedua-dua set ni boleh KLIK SINI. Istiqamah lah dalam mengambil supplement ini. Saya sendiri sangat berpuas hati dengan pengalaman hamil ditemani Shaklee. Jika kita fikirkan yang baik, maka Allah akan beri yang terbaik, insyaallah.

WHATSAPP

JULIANA MATSAH

0148222310

COD AREA KUANTAN

No comments:

Post a Comment