Wednesday, June 11, 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera!!

Sedar tak sedar hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi bulan Ramadhan akan muncul. Sungguh, saya rindu padanya. Entah kenapa hati juga jadi sebak. Semoga Allah memberi kesempatan dan kelancaran pada kita semua untuk menghadap bulan yang mulia itu.

Apa yang kita perlu sedia untuk bulan Ramadhan ni? Mesti nak badan yang penuh tenaga. Lagi-lagi puasa kali ni datang bersama-sama musim panas melampau, El-Nino. Bagi ibu menyusu, anda kene hati-hati ye..bila badan kurang air memang susu merudum. Kulit jadi kering dan bibir mula pecah-pecah. Pemakanan yang tidak seimbang akan mengakibatkan badan rasa tidak bermaya.

Shaklee cadangkan ambil combo hebat ni. Set Berpuasa Shaklee ni sangat famous.

SET BERPUASA SHAKLEE | MIGHTY TRIPPLE GEM



√ Susu ibu tidak akan merudum.
√ Badan penuh bertenaga
√ Sesuai untuk semua golongan~ kanak-kanak, warga emas, pesakit kanser,penghidap gastrik, wanita hamil,pesakit kencing manis.
√ Kulit yang cantik.p z

Terdiri daripada Meal Shake Shaklee, Perfomance Drink dan ESP Shaklee.

MEAL SHAKE SHAKLEE

Membekalkan multivitamin yang di perkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino,kalsium,magnesium, dan vitamin D. Dalam bulan puasa ni makan tak menentu. Badan tak dapat nutrisi yang sepatutnya. Meal Shake boleh topup semula kan?

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Ia adalah minuman isotonik semulajadi rendah sodium dan gula. Angkasawan NASA pun ambik performance drink ni. Atlit seluruh dunis pun amalkan. Ia mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahidratan. Jangan risau..kanak-kanak sesuai ambik.

ESP

Membekal tenaga berpanjangan untuk sepanjang hari. Ia mengurangkan rasa lapar dan bonus untuk ibu menyusu..ia milkbooster.Kaya dengan protein dan mengenyangkan. Kulit pun jadi cantik.

Antara testimoni SET PUASA SHAKLEE..

Terus order dengan saya Juliana matsah, Shaklee indipendent distributor di Kuantan.
Fb : Juliana Matsah
Sms/call/whatsapp 0176937404

FREE CONSULTATION..


No comments:

Post a Comment