Tuesday, June 10, 2014

VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE | MENINGKATKAN MUTU SPERMA DAN SEKSUALITI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entry kali ni nak cerita pasal Vitamin E Complex Shaklee yang memang jadi fav gadis2 dan lelaki2 di serata dunia..

Inilah Vitamin E complex Shaklee yang terbaru..



Perbezaan Vitamin E Shaklee


Dibuat  sangat minyak soya organik dan minyak biji gandum  serta grape seed extract(yang sangat kaya dengan Vitamin E). Ia lebih hebat kerana mengandungi 10 mg selenium semulajadi. Fungsinya untuk bantu tubuh serap vitamin E tadi,memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot, mengukuh anti oksidan dan melindungi retina.
Tahukah anda..Vitamin E adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa dan kadmium.



Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee


-Melindungi jantung - Ambil 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat. Ia turut mengurangkan tekanan darah.
-Mempertingkat kemampuan reproduktif - Para lelaki yang mengambil 600IU hingga 800IU Vitamin E mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Elok untuk yang mengalami masalah kesuburan.
-Anti-Penuaan - Ini memang orang perempuan suka. Ish orang lelaki sekarang pun ramai yang ambil tau. Ia berupaya mengurangkan kedut,garis halus, parut,jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka,dada, dan otot peha. Jennifer Lopez pun makan Vitamin E Shaklee tau.
-Anti Oksida yang kuat - Pengambilan 1200 IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, mengukuhkan sistem imun,menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor,mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ia juga mengatasi masalah katarak dan masalah penglihatan..Owesome!! Lagi best bila tambah dengan Vitamin C. Kesan anti-oksidanya akan berganda.
-Tingkat seksualiti - Lebih teransang, ereksi lebih lama, meningkatkan citarasa seksual lelaki dan perempuan.
-Memperbaiki Arthritis
- Memperbaiki parut - Jlika ada ulser anda boleh pecahkan vitamin E dan sapu terus pada ulser tersebut. Begitu juga luka dan parut, sapu terus agar kesannya boleh dikurangkan.



ADAKAH ANDA MENGAMBIL VITAMIN E YANG CUKUP???







 JOM TENGOK TESTIMONI VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE


Yang ada ni sikit je..nak letak banyak jenuh nanti hihi. Ia memang berbaloi...





Berminat boleh segera PM.

I am Juliana Matsah, your Shaklee Indipendent Distributor at Kuantan, Pahang.Delivery throughout Malaysia.

Call/SMS/WHATSAPP : 0148222310

FB : Juliana Matsah


No comments:

Post a Comment