Wednesday, June 4, 2014

VITAMIN C SHAKLEE | SUSTAINED RELEASE VITA C 500 mg

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tau tak supplement adalah cara paling mudah untuk mendapatkan sumber Vitamin C yang diperlukan tubuh, selain mengambilnya dari sumber makanan? Sumber semulajadi seperti buah-buahan memang boleh membekalkan sekitar 45-60mg vitamin c.Tapi apa yang ramai orang tak tahu ialah....buah-buahan akan menghasilkan vitamin c yang lengkap dalam masa 10 hari lepas buah tu masak ranum. Kalau buah tu belum rsnum sepenuhnya, vitamin c nya sikit. Kemudian kandungan vitamin c dalam buah ini akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah bila terdedah kepada kepanasan..hmm noooo..so anda rasa hari-hari makan buah oren macam dah cukup vitamin c nye..ohh sedihh.


Supplement la paling senang. Tapi ape yang perlu kita tahu sebelum nak beli supplement vitamin c aka vitamin cantik ni??

√ Ia mesti SEMULAJADI.AWAS!!ramai yang jual vitamin c sintetik. Saya survey-survey..sampai seringgit sebiji. Anda tau tak apa beza Vitamin c SEMULAJADI dengan yang sintetik?Ada topik khas untuk itu.KLIK SINI DEHH

Baiklah..kenapa ramai gila bayang bila stok vitamin c shaklee habis. Ramai yang nanges ye..hihi.

Inilah beza vitamin c shaklee dengan jenama lain.Satu tablet vitamin c shaklee(500 mg)=7 biji setengah hidangan buah oren. Nak telan pun senang. Lagi yang sangat istimewa ia didatangksn dengan BIOFLAVONOID COMPLEX. Jenama lain tak semuanya ada unsur ni. Ia menjalankan tugas membebaskan 100 mg vitamin c kedalam tubuh setiap 1 jam. Jadi badan kita akan dapat sumber vitamin c yang berterusan. Bayangkanla kalau takde unsur ini..anda akan rugi walau anda makan vitamin c yang 1000 mg. Sebabnye vitamin c ni vitamin larut air. Badan kita ni banyak air kan. Maka sia2 aje kalau kita beli mahal2 tapi tak dapat apa2 kebaikan.

Sebotol tu ada 180 biji. sebiji sehari atau 2 biji sehari sudah memadai. lamanye tahan..jimat. lagi satu ia bukan untuk czntik je. Tengok ni :

√ Membentuk kolagen
√ Memperbaiki simptom pendarahan
√Peningkatan sistem imun
√Memerangi kanser
√ Mencantikkan kulit.
√ Memperbaili insomnia.
√ Mengekalkan kolestrol sihat

Banyak manfaat kan? Pengamal tegar memang tak beli lain dah. Nak dapatkan boleh hubungi saya :

PENGEDAR SHAKLEE SAH
DAERAH KUANTAN

JULIANA MATSAH
CALL/ SMS/ whatsapp
0176937404

No comments:

Post a Comment