Tuesday, April 22, 2014

SIMPUL BIAWAK SEMASA MENGANDUNG

Assalamualaikum dan terima kasih kerana sudi singgah di blog ini. Semoga pembacaan anda dapat memberi maklumat tentang simpul biawak semasa hamil.

Ia berlaku tidak kira masa. Kerap juga berlaku masa tidur. Ia mengakibatkan rasa yang amat sakit di sekitar kawasan yang kejang. Ia boleh jadi di sekitar peha ke bawah. Dalam bahasa lain , ia dipanggil  leg cramps.

PUNCA SIMPUL BIAWAK SEMASA HAMIL

Keadaan ini boleh terjadi disebabkan kekurangan Kalsium dan Magnesium dalam badan. Semakin kandungan membesar, bayi anda akan mengambil segala keperluannya untuk proses tumbesaran dari badan anda. Jika anda memang malas minum susu, Kalsium dalam badan akan makin berkurang.

Oleh itu memang penting Kalsium yang mencukupi dalam tubuh wanita hamil. Selain untuk mengelak kekejangan semasa hamil, ia boleh melindungi tulang dan gigi ibu di sepanjang kehamilan. Bayi juga akan memperoleh sumber Kalsium yang mencukupi bagi membantu tumbesarannya.

Shaklee menyarankan ibu-ibu hamil mengambil Ostematrix dari awal kehamilan untuk mencegah dari keadaan ini.. 



Ostematrix Shaklee adalah pil Kalsium terbaik. Ia mengandungi vitamin D dan Magnesium. Pengambilan 600 mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis. Baca lebih detail tentang Ostematrix di sini. Sila KLIK ye.


INI FAKTA BUKAN AUTA YEEE

------------------------------Selain dari itu---------------------------------------------...

sokongan SUAMI amat penting. Minta suami urut perlahan-lahan..



BUAT PILIHAN YANG BIJAK

JANGAN SEGAN..ADD WHATSAPP SAYA

JULIANA MATSAH

0176937404



No comments:

Post a Comment