Monday, September 22, 2014

AIR SAKIT YANG SEMAKIN SAKIT ..OH??

Assalamualaikum..

Ju nak share dengan semua tentang air. Eh, air lagi ye. Yang ni penting anda semua tahu ok :-)

Ok, rumah sape pakai perigi lagi? kot ade la kan. Bagusla sebab mata air ni bersih. Tak tercemar..kecuali di Kelantan lah kan. Kebanyakan rumah di Malaysia dilengkapi paip besi. Haa dah berapa lama pakai..? Ju ringkaskan cerita, meh tengok rupa dalam paip besi tu..

Paip yang nampak cantik dari luar rupenye berkarat di dalam. Ini realiti. Berkeping-keping karat tu. Itulah laluan air paip yang kita guna hari-hari. Ada ketika memang boleh rasa besi walaupun dah di masak. Air paip yang melalui paip tu pun datang dengan pakej lengkap.


Air yang tercemar ni boleh jadi punca untuk penyakit..jangan main-main. Kita memang minum air masak. Tapi bahan cemar yang ada dalam air takkan hilang dengan hanya di masak.


Hari-hari kita minum air sakit ni. Ibu mengandung, bancuh susu bayi, makan dan minum. Jangan pelik kalau tiba-tiba jatuh sakit. Mungkin ini puncanya. Tu belum campur tangki yang berkeladak. Perasan tak kalau air masak yang disimpan dalam botol tu ada lapisan serdak di dasarnya? 

SHAKLEE YANG PRIHATIN

Shaklee sangat aware dengan hal ini. Jadi Shaklee ada keluarkan Get Clean Water Pitcher..tengok ni, sangat mudah alih dan kualiti memang tak ragu lagi.Awesome!!!


Ia mampu menapis hampir semua bahan cemar dalam air paip kita. Menggunakan blok karbon arang tempurung kelapa. Pengguna sangat puas hati sebab air jadi sedap dan bebas bahan cemar. Pergi bercuti  boleh bawa. Ramai juga pelajar kolej dan universiti menggunakan jug air berpenapis ni. Harganya sanagt mampu milik..murah bukan bermaksud takde kualiti ya. Itulah Shaklee yang sentiasa prihatin mahu penduduk dunia mengamalkan hidup yang sihat. 

Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan penapis air murah ini. Tak perlu kos pemasangan, service and etc.KLIK SINI UNTUK BACA TERPERINCI TENTANG GET CLEAN WATER PITCHER!!!

Ambil tindakan segera. Jangan minum 'air sakit' lagi.


I am Juliana Matsah, your Shaklee Indipendent Distributor at Kuantan, Pahang.
Delivery throughout Malaysia.
Call/SMS/WHATSAPP : 0176937404
FB : Juliana Matsah





No comments:

Post a Comment