Thursday, September 3, 2015

SET BERPANTANG SHAKLEE | SET BERPANTANG TERBAIK | SET BERSALIN SHAKLEE

Entri saya kali ni masih nak berkongsi dengan anda semua set berpantang Shaklee atau set bersalin Shaklee yang merupakan set bersalin terbaik saya pernah makan. Set ini terdiri daripada :-

Omega Guard RM 136.00
Alfalfa RM 53.75
ESP RM 150.00
Ostematxrix RM 61.00
Sustained Release Vita C RM 92.50
Vitalea RM 88.75
Zinc Complex RM 33.75
Berjumlah RM 560.75

SET BERSALIN SHAKLEE SET BERSALIN TERBAIK


Set bersalin Shaklee sesuai untuk yang bersalin secara normal mahupun pembedahan. Bila nak mula makan set bersalin terbaik ni? Set ini boleh diambil seawal hari pertama setelah bersalin. Ia selamat untuk ibu yang menyusukan dan tiada risiko untuk bayi mendapat demam kuning (jaundis).

SAYA DAH RASA KELAINAN DAN KEISTIMEWAAN BERPANTANG DENGAN SHAKLEE

Siapa kita selepas berpantang itu adalah sama dengan pemakanan kita ketika berpantang. Anda mungkin pilih untuk tidak mengambil sebarang inisiatif untuk memakan sebarang supplement semasa berpantang. Jadi jika rasa badan kurang bertenaga, penat, muka lesu...biasalah tu. Jangan di tanya diri kenapa badan raya tidak bermaya.

Jika saya pula lain hal nya.Saya mula ambil vitamin semasa hari pertama selepas melahirkan. Aikkk..cergas semcam. Saya bersyukur..waktu berpantang seolah2 waktu bercuti buat saya. Orang tak menyangka saya baru melahirkan bayi. Kenapa badan saya bertenaga dan muka berseri-seri?




Omega Guard - Saya ambil omega guard sejak hamil..bayi saya sangat cerdik. omega guard menghalang pemekatan darah yang boleh berlaku semasa dalam pantang. Selain itu bonus jugasaya ambil omega semasa menyusukan bayi saya dan ia boleh menyokong pertumbuhan otak bayi saya.

Alfalfa - Alfafa membuang toksin di dalam tubuh dan tubuh saya tidak berbau serta saya bebas dari keputihan :-). Ia juga membantu menguatkan otot-otot rahim jika di ambil secara konsisten.

ESP - Energy booster dan memekatkan susu badan saya. Memberi rasa kenyang dan ia sangat membantu diri saya mendapatkan berat badan ideal selepas berpantang.

Ostematxrix- Semasa menyusu bayi, sudah tentu badan kita setiasa perlukan sumber kalsium. Saya tidak gemar meminum susu..dan dengan ostematrix, sumber kalsium untuk badan saya terjaga. Sembelit pun takde semasa berpantang.

Sustained Release Vita C - Ia menguatkan pertahanan badan saya, mengelakkan saya jatuh sakit semasa dalam pantang. 

Vitalea - Multivitamin lengkap ini menampal tubuh saya yang kekurangan nutrient akibat pemakanan tidak seimbang di dalam berpantang.

Zinc Complex - Luka jahitan saya sangat cepat sembuh dan tidak sakit. Ia umpama pati ikan haruan yang jauh berganda lebih baik dan mudah di ambil. Takperlu dah buat sup ikan haruan. Rambut pun berkilat dan tidak gugur.

Secara keseluruhannya,saya jadi cantik luar dan dalam. Anda jangan percaya dulu, ambil dulu ya.


Psssssttt...Shaklee tengah gila buat promosi ni. Kalau anda beli set ni kita nak bagi satu botol Vitalea percuma la..mau ka? mau ka? PERCUMA je..gila kentang betul..

Eh set ni bukan sahaja untuk orang dalam pantang ye, yang nak makan untuk kesihatan pun boleh. ia universal..bukan khusus untuk ibu dalam pantang je ya..

JULIANA MATSAH
0148222310



No comments:

Post a Comment