Wednesday, September 2, 2015

SET BERPANTANG TERMURAH | SET BERPANTANG SHAKLEE

Anda mencari dan tercari-cari set berpantang termurah dengan nilai yang berbaloi-baloi? Saya pun sama juga dulu. Tapi, dulu tak pandai. Pengalaman banyak mengajar hidup ku hehe.Ini antara kriteria yang perlu anda ambil tahu jika mahu mencari set berpantang :-


Set berpantang yang semulajadi dan selamat bagi ibu yang menyusukan bayi.
Set berpantang yang memberikan tenaga pada ibu berpantang.
Set berpantang membantu membaiki dalaman ibu berpantang.
Set berpantang yang mudah di ambil.
Set berpantang yang murah.
Semasa anak hamil anak ke tiga, saya sudah pun menjadi ahli Shaklee. Saya ambil keputusan untuk cuba Set Postnatal Shaklee. Saya dah cuba macam-macam produk jenama lain untuk anak pertama dan kedua..kurang berpuas hati dengan hasilnya kerana saya melalui fasa berpantang dengan letih, mengantuk. Muka pucat lesi je..jadi inilah set berpantang termurah..kerana anda bukan sahaja dapat rasa semua kriteria seperti di atas, tetapi..


set berpantang termurah ini boleh di makan sehingga 3 bulan.

Nampak tak..inilah perbezaan Shaklee. Ia hanya vitamin semulajadi dan anda makan semasa berpantang hingga 3 bulan tempohnya, insyaallah badan anda kembali sihat sepenuhnya.
Jangan terkejut kulit badan dan muka jadi glowing dan cantik juga..anda perlu ambil set berpantang termurah ini dan rasa seperti yang saya rasa..



Berita baik lagi !! pada bulan September 2015 ni sempena Vitalea 100 tahun bersama Shaklee, Shakleee dengan murah hati nak bagi free sebotol lagi Vitalea untuk anda..tetatpi tidak semestinya anda perlu jadi ahli. kalau daftar jadi ahli, lagi la untungnya sebab dapat sebotol lagi free vitalea..best sangat ni. Manfaat berganda untuk tubuh kita. Harga juga diskaun 5% dari harga asal..

*Omega Guard RM 136.00
*Alfalfa RM 53.75
*ESP RM 150.00
*Ostematxrix RM 61.00
*Sustained Release Vita C RM 92.50
*Vitalea RM 88.75
Zinc Complex RM 33.75
Berjumlah RM 560.75
 +
Diskaun 5 % untuk bertanda * iaitu RM 26.35

JADI SEKARANG HANYA RM 534.40
+
1 botol free Vitalea Iron Formula

ATAU..
SET INI BOLEH DIPILIH MENGIKUT BAJET ANDA.

Hebat kan? saya bagi lagi konsultansi percuma..berdasarkan pengalaman sendiri mengambil set ini.. set berpantang termurah dengan free gift lagi. Siapa nak bagi kan..hubungi saya segera..Juliana Matsah di 0148222310.





No comments:

Post a Comment